استراتژی فرآوری درونمایه در اینستاگرام
استراتژی تولید درونمایه در اینستاگرام، به معنای داشتن برنامهریزی مشخص برای فرآوری درونمایه در اینستاگرام است. به راستی راهبرد فرآوری درونمایه در اینستاگرام بخشی از استراتژی اینستاگرام را ساختن میدهد که به شما در زمینه تولید منظم درونمایه در اینستاگرام کمک میکند. کاربران در اینستاگرام به دنبال صفحاتی هستند که بتوانند از آن چیزی یاد بگیرند! فلذا داشتن محتوای کاربردی و باکیفیت، مهمترین عامل برای داشتن یک صفحه اینستاگرامی موفق برای کسبوکارتان است. با داشتن راهبرد تولید محتوا در اینستاگرام میتوانید به کاربران خود مطلبی بیاموزید، سوالات آنها را پاسخ دهید، محصولات خود را تبلیغ کنید و در نهایت فروش کسبوکار خویش را افزایش دهید.
عناصر اصلی استراتژی محتوا در اینستاگرام
برای داشتن یک راهبرد کامیاب برای تولید محتوا در اینستاگرام ابتدا باید عناصر اصلی آن را بدانید! به راستی برای کامیابی در مدیریت صفحه اینستاگرام یک کسبوکار، باید عناصر تشکیلدهنده در راهبرد محتوا را شناسایی کنید. چهار باره کلیدی برای تدوین استراتژی محتوا هستی دارند:
تعیین موضوعات برای تولید محتوا
پیش از آنکه بخواهید محتوایی تولید کنید، باید بدانید پستهای شما چه موضوعاتی دارند؛ در واقع باشد دستهبندی موضوعی برای خودتان مشخص کنید و دنبال موضوعات پرطرفدار باشید. بعد از یافتن موضوعات موردنظر، آنها را بر پای بست، میزان محبوبیت در شبکههای اجتماعی رتبهبندی کنید؛ مثلاً میتوانید از شمار هشتگهای آن جستاراستراتژی پیج اینستاگرام در شبکههای اجتماعی یا ابزارهای آنالیز اینستاگرام کاربرد کنید. برخی از موضوعات طرفداران اکثریت دارند و بعضی کمتر! تعداد محتوای تولید شده در زمینه موضوعات پرطرفدارتر، باید نسبت به موضوعات کمطرفدارتر اغلب باشد. مثلاً اگر در دامنه رستوران و غذا تکاپو میکنید، دستهبندیهای شما میتواند دربرگیرنده ۳ دسته غذاهای ایرانی، غذاهای خارجی و فستفود باشد! اگر طرفداران غذاهای ایرانی بیشتر است، به ازای هر مطلبی که در ارتباط با غذاهای خارجی یا فستفود منتشر میکنید باید چند پست اینستاگرام (بستگی به شمار جستجوها و طرفداران آن گستره دارد!) در زمینه غذاهای ایرانی منتشر کنید.
اهمیت موعد پسندیده انتشار پست در راهبرد محتوا
اینستاگرام برای بسیاری از کاربران فقط یک شبکه اجتماعی برای سرگرمی است! حتی کاربرانی که در اینستاگرام چیزی یاد میگیرند، ممکن است هدفی غیر از وقت گذراندن نداشته باشند. همین مسئله سبب شده است لغایت کاربران در روزهای گوناگون یک هفته و ساعتهای گوناگون آن روز تکاپو بیشتری داشته باشند. یکتا از عناصر اصلی راهبرد محتوا در اینستاگرام، داشتن برنامه زمانی برای انتشار پستها است! یعنی بدانید در کدام روزها و در چه ساعتی پستهای خود را منتشر کنید لغایت بیشترین بازخورد را بگیرید. برای شناسایی سررسید مناسب انتشار پست در اینستاگرام، بهترین دست موزه Instagram insights است که با استفاده از آن میتوانید میزان فعالیت کاربران خود در روزها و ساعتهای گوناگون نگریستن کنید. اگر تا به حال از این افزار استفاده نکردهاید، رهنمود میکنیم مطلب تحلیل صفحات اینستاگرام را مطالعه کنید.
هواوی تلویزیون اسمارت اسکرین و اسپیکر هوشمند Sound X را معرفی کرد
دو سوم از جمعیت جهان ظرف ۶ سال آینده تحت پوشش شبکه 5G قرار می گیرند؛ اریکسون
سامسونگ گلکسی اس 11 پلاس به سنسور فوکوس خودکار لیزری مجهز خواهد بود
۱۲ خودروی زشت تاریخ به انتخاب BusinessInsider
گوگل از یک هدست مستقل واقعیت مجازی در کنفرانس I/O رونمایی خواهد کرد